موضع
متعاقب بحث های گسترده ی این روزها درباره ی حجاب ما هم احساس اعلام موضع بهمان دست داد و خواستیم بگوییم بابا ول کنید تو رو خدا این بشر دوپا را . چه معنی میدهد که حق ما را به هر اسمی میخواهید پایمال کنید؟؟ اصلا بنده همینجا تاسیس یک فم نیسم مردونه را اعلام میدارم. بنده اعلام میدارم که به هوش باشید که همه مان را دارند یک جورایی اصقول میکنند!حق زاغ زدن از حقوق ذاتی مردان است یعنی از همان انفوان طفولیت این حق برای ما محفوظ بوده تا حالا. اصلا من نمی دانم خداوند موجود زن را برای چه آفرید؟؟ غیر از اینکه تو دست و پای مردان بپلکد و توی خیابان و غیر خیابان بشکن و بالا بیاندازد تا ما حالش را ببریم؟؟ یک عده واقعا نمی فهمند دارند چه کار میکنند. باباجان دست بردارید از این موعظه های صدتا یه غازتان بگذارید از این موجودی که خدا برای لذتمان آفریده استفاده ی بهینه بکنیم.خودشان را شوکولات پیچ بکنند که چه؟ که ما نبینیم آنچه را باید؟ پس اصلا اینها میایند تو خیابان برای چه؟ آخرالزمانی شده والا.حالا به فرض هم که طرف شوهر هم داشته باشد.باز هم موضوعیتی ندارد. اون مال تو خونه ست. بیرون که میاد متعلق به همه ست. فهمیدن این زیاد سخت نیست.یک عده واقعا نمی فهمند دارند چه کار میکنند!
