۱. جلوه های مدرن مدنیت یعنی عین یک دلسوز واقعی - البته در زیباترین جملات و عبارات - مشکلات اقتصادی اجتماعی سیاسی فرهنگی کشورت را به نقد بنشینی. هم تئوریک هم عملی. تئوریکش را در سایتها بیاوری و عملیش را کف خیابان پیاده کنی!
البته که ایشان از دروغ بری هستند اما نمیدانم چرا من یکی تا به حال در جمع بروبچس شان حرفی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی ندیده ام. نمی دانم چرا فرسنگ ها فاصله ست میان آنچه این پیرمرد ساده لوح مینویسد و آنچه یارانش در خیابان به نمایش میگذارند. حلقه ی میان نویسنده و بازیگر گمانم کارگردان باشد. ها درست است مشکل از کارگردان است که به متن پایبند نیست و کار ملغمه ای دیگر از آب در می آید در مایه های انقلاب و تغییر رژیم و حذف اصل ولایت فقیه و اینها.
خلاصه اینکه هنوز هم انگار این عزیز از دست رفته ی ما خواب روزهای انتخابات میبیند و همه ی حرفهایش همان برنامه های انتخاباتی و همان تریپ گرفتن اشکالات و ایرادات دولت است و ارایه ی طرح و برنامه برای رفع این مشکلات! خیلی باحاله ها!
۲. البته آنها که به عاشورا توهین کرده اند از بروبچس آنها نبوده اند و اصلا دفعه ی قبل هم که عکسی پاره شد گفتند که ما نبودیم و ما هم اینجا حکایتش را نوشتیم و کلی به توهمات پیربابا غبطه خوردیم! و فهمیدیم چقدر خوب میشود در خانه پنهان شد و چقدر مشاوران خوب گرداگرد آدمها مهم و نقش آفرین هستند.یا شاید هم چقدر خوب میشود واقعیات را آنطور که دوست داشت دید. پروانه ای و شاعرانه.
۳. البته ایشان از دروغ بری هستند اما نمی دانم چه اصراری دارند این جوک تکراری "خس و خاشاک" را ادامه دهند و رویش اسکی بازی کنند و این بار به ملیونها!! نفر منتصب اش کنند و حالش را ببرند. که کلیپ اش همه جا در رفت و ما هم اینجا گذاشتیم. ملیونها!!
۴.البته ایشان از دروغ بری هستند اما نمیدانم "عزاداران حسینی که در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز!! و بدون شعارهای تند!! روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند.چرا یکدفعه بانک ترکید و ماشین ها آتش گرفت و موتورها سوخت و شعارهایی غیر از حسین حسین به گوشمان خورد انشالله دشمن بوده وگرنه بروبچس از این کارهای زشت نمیکنند و هرچه هم دیده اید کار مونتاژی مزدوران رژیم بوده و بس . صحبت هم نباشه!
۵. شخص اول: ""ما یک دولت و نظام صادق و رئوف و با شفقت و مبتنی بر آراء مردم می خواهیم که به تنوع آراء و عقاید مردم نه به شکل تهدید بلکه بصورت یک فرصت نگاه کند"" این جمله خداییش کلی بنده را امیدوار کرد که انگاری بالاخره عزیزمان یک چیزهایی در مورد آرا مردم و تنوع آرا فهمیده اند و قضیه تقلب و اینها هم کلا قدیمی شده و حرفی ازش به میان نیست. (هرچند ایشان از اول هم از دروغ بری بوده اند)
شخص دوم: کی به کیه آقا حالا ما یه چیزی گفتیم شما هم ول نمیکنی ها! الان مسایل مهمتر از تقلب داریم نمیبینی با مردم دارند چه میکنند؟ الان تهدیدهای بین امللی حاصل از این بحران خیلی جدی ست شما چرا نمفهمید؟ بیایید بحران را به رسمیت بشناسید تا من راه حل های خودم رو برای برون رفت از بحرانی که ایجاد کردم نشونتون بدم. به جون خودم نشونتون میدما! نیاز به صحبت و توافق و اینا هم نیست من میذارم تو سایت شما حالش رو ببرید. والا!
پ.ن:خیلی دلم میخواست بدونم مثلا اگه یکی مث احمدینژاد یک سخن معروف از امام رو در یک سخنرانی یا نامه ی جدی اشتباه میگفت یا یک سایتی منتسب به جریان حامی او مثلا بسم الله اول نامه ش رو بدون الله مینوشت و فرازهایی از سر و ته زیارت عاشورا رو غلط غلوط به هم میچسبوند و منتشر میکرد٬ چطوری خشتکش پرچم میشد!
بیربط مربوط: گاهی لازم میشود عزیزی را که حین بحث دم به دقیقه گریز به مزرعه کلم ها! میزند را با سکوت جواب دهی بگذاری لبخندی به لبش بنشیند و با خیال اینکه تو جلویش کم آورده ای و جواب نداشته ای بدهی٬ خوش و خرم صفا کند.