این روزهای مِهی!
مه اگر آنطور که من تخیل میکنم باشد٬ دیگر از نگاههای چرکین ، قلب های کدر ، و رفتارهایی که آنها را "رذیلانه" می نامیم ، گله مند نخواهیم شد......حتی شبه روشنفکران ، در مه ، به نظر نخواهند رسید که به پرگویی های مهمل مبتذل ابدی خویش مشغولند و به خیانت!! آنها را در مه ، اگر به قدر کفایت فشرده باشد می توانیم جنگجویانی اسطوره ای مجسم کنیم که به خاطر آزادی می جنگند ! یا به خاطر نان زحمتکشان جهان .
برای نفسی آسوده زیستن ٬ چاره ای نیست جز مهی فشرده را گرداگرد خویش انگار کردن ، مهی که در درون آن هر چیز غم انگیز ٬ محو و کمرنگ شود. .. . .
نادر ابراهیمی.
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت 3:7 PM توسط حسین
|