بابا خف ن!
۱. من تا حالا هر چی به این بازی های فوتبال تیم های ایرانی نگاه کرده م هرچند حرکات مشابه مسی یا رونالدو رو ندیدم و خب انتظارش رو هم نداشتم اما تا حالا چند مورد حرکت خارجی دیدم که به رشد و تعالی فوتبال ایران جدن امیدوار شده م . چطور؟ کاری نداره. شما هم میتونید امیدوار بشید . فقط کافیه بعد از سوت داور به نفع حریف یا بعد از زمین خوردن بازیکن ایرانی و سوت نزدن داور به لبهای ستارگان پرفروغ تیم نگاه کنید. من امروز در کشف جدیدم از دفاع وسط ایرانی . . ..son of the رو لب خونی کردم و چند وقت پیش هم وقت افتادن هافبک وسط روی زمین فریاد . . .fu او من رو وا داشت که به خف ن بودن اینها غبطه بخورم و بگم : بابا خف ن !
۲. از اونجا که رهایی از بحث مشمئز کننده سی یا ست در این روزها امکان پذیر نیست جا داره که یک "بابا خف ن " هم نثار آقای مجیدی به خاطر احیا تاتر شمال کشور بکنیم. . . .بابا خف ن!
3. به من نگویید دکتر! به من بگویید دکتر! در نگاه اول شاید تناقضی در این دو جمله به چشم بیاد که فیگور صورت آدم رو شبیه علامت تعجب می کنه اما دیدن این عکسهای تازه منتشره توسط یکسری آدم فضول ٬ علاوه براینکه اون علامت تعجب رو به سوال تبدیل می کنه٬ بیننده رو هم وا میداره که دستی به چونه بکشه و این بار با حالتی متفکرانه و سوال برانگیز بگه : بابا خف ن!
۴.سید خندان هم که همچنان ایده های جدیدی رو به صنعت مونتاژ نسبت می دهند و اهالی این فن رو متعجب کردند و به فکر انداخته اند که آیا واقعا ممکن است؟ و گروهی که در اون نزدیکی نشسته بودند یکصدا در پاسخ گفتند.: بابا خف ن!!
پی نوشت ۵: ما نفهمیدیم این مناظره بود یا مراسم نوشابه باز کنی؟!
پی نوشت ۶: شعار آشیخ:" همین که این میگه"!