اونها که تا دیروز از فحش و افترا و تهمت به رییس جمهور کشورشان نفس خور نداشتند و از هر اجتماع و تریبونی برای تمسخر این مرد به هر نحوی استفاده می کردند ، حالا که جواب شنیده اند - اون هم مستدل و مستند - دم از اخلاق و ادب دیپلماتیک و جر زنی ، می زنند.

 به خدا اسم سنگ پای قزوین بد در رفته !

 

 

یک نمونه

پ.ن: من نمیدونم چرا هر وقت اون آقا میگه "فدرال" من بیخودی یاد "فئودال" می افتم!