سنگ پا
اونها که تا دیروز از فحش و افترا و تهمت به رییس جمهور کشورشان نفس خور نداشتند و از هر اجتماع و تریبونی برای تمسخر این مرد به هر نحوی استفاده می کردند ، حالا که جواب شنیده اند - اون هم مستدل و مستند - دم از اخلاق و ادب دیپلماتیک و جر زنی ، می زنند.
به خدا اسم سنگ پای قزوین بد در رفته !
پ.ن: من نمیدونم چرا هر وقت اون آقا میگه "فدرال" من بیخودی یاد "فئودال" می افتم!
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت 2:49 PM توسط حسین
|