این نامه ای است که خبرگزاری فارس روی سایتش گذاشته

این رو هم همینطوری سرچ کردم تا واکنش اون زمان بلر رو به یاد بیارم (از تو خود سایت بی بی سی آخرهای صفحه چند خط قبل از تیتر we respect iran   می تونید جمله will not happen again  منقول از جناب بلر رو ببینید)

 این  و   این   رو هم رجا گذاشته تو سایتش

اینا  هم که برگشتند!

 

 

 

پ.ن : برای دوست گرامی جناب نیک آیین  اینجا

 

بعد نوشت: حماسه ۱۶ خرداد هم اومد و رفت .  دیگه تابلو تر از این نمیشد سنگ میرحسین رو به سینه زد. من یه لحظاتی شک کردم کروبی خودش کاندیدا باشه ! به نظر نماینده موسوی می اومد بیشتر.

خداییش در پیت تر از خلیج العربیه! نبود که کروبی بخواد به عنوان مدرک اساسی رو کنه؟ اون رو که منم تو وبلاگم توضیح داده بودم!بابا یکی آدرس وب ما رو به آشیخ بده تو رو علی.   حالا که بازار رسوا کنون داغه حداقل یه چیزی می آورد که به اون " بگم " محمود سر بزنه .