مطیع امر اکثر
امروز جمعه ۲۲ خرداد
از این بحثهای سیاسی این مدت کهیرهایی بسیار قبیح المنظر در بدنم پدیدار شده است و کوفتگی حاصل هنوز ماهیچه های مغزم! را آزار می دهد. به برنده ی این ماراتن و هوادارانش هر که باشد همین حالا پیشاپیش تبریکات خودم رو اعلام می کنم.و خوشحالم که بالاخره تمام شد هر چه بود.
مدتی مرخصی استحقاقی احتیاج دارم.
پ.ن: از تمام دوستان اینجایی- عزیزیانی که به جد دوستشون دارم و جزیی از زندگی م شده اند- حلالیت می طلبم. کدورتی اگر به دل دارید بابت بحثهای مطرح شده حلال کنید.
+ نوشته شده در جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت 11:3 AM توسط حسین
|