آفرین بر شما ملت غیور آفرین بر شما که زیر بار ظلم نمی روید و با روی کار آمدن آن شیطان رجیم آیه انا لله را گوشه وبلاگتان نصب کردید . وبلاگ را همه نمی بینند سر در خانه ها هم بیرق سیاه بزنید که ایران عزیزمان در منجلاب فسق و فجور فرو رفت و ابلهانی که هنوز نفهمیده اند را با طنین فریاد خود از خواب ننگین غفلت و بی خبری بیدار کنید. چه نشسته اید که عامل اصلی سازمان موساد رییس جمهور مملکت اسلامی مان شده آن هم با دروغ و تقلب! فضاحتی از این والاتر و بالاتر نمی شود به عزیزانتان فکر کنید و به خیابا نها بریزید به جگر گوشه های عزیز تر از جانتان فکر کنید که قرار است زیر بار همه ی پستی های ممکن الوجود له شوند و دخترانتان که آینده کاری اشان جر فاحشگی در کوچه پس کوچه ها ی شهر نخواهد بود. به پا خیزید و ایران عزیزمان را از این لعین پست مرتبه پس بگیرید . بگذارید بکشند بگذارید خونهای ناقابل ما در راه تنها مرد راستین زمانه ریخته شود که او پاسخ خونهای بر زمین مالیده را خواهد داد او آغوش خود را برای پدران و مادران داغدیده ی این جوانان به خون غلطیده باز خواهد کرد و خسارتهایی که به اموال شما وارد آمده است را خواهد پرداخت پس بشکنید شیشه ها را به آتش بکشید خانه ها و اتوموبیل ها را که وقت نه وقت نشستن است.ایران عزیزمان بار دیگر به دست فریبکارانی افتاده که جز منافع شخصی چیز دیگری نمی فهمند و نمی خواهند. بکشید سربازان این نظام زر و زور را که رییس جمهورش جز استفاده ی بهینه از احساسات تمام ناشدنی جوانها دیگر هیچ بلد نیست و هیچ دیگر به نفعش نیست. از قاطر چموش قدرت او را به زیر بکشید که تا دیروز خود را قربانی بی چون و چرای قانون اساسی و عزت ملی می دانست و امروز همه مان را به علاوه ی شیر غران غیورمان مضحکه ی عام و خاص کرده. به زیرش بکشید که او لیاقت قبای ریاست را ندارد چه باک که اسمش را کودتا بگذارند یا انقلاب یا هر ان دیگری بگذار بگویند آن نجسان لمپن بوگندو هر چه می خواهند. بگذار بگویند ما بازیچه ی دست آن مرد راستین هستیم و اینها همه بازی قدرت است.چه گسی بهتر از آن میر سرافراز؟بگذار بگویند ما هیچ چیز از نحوه شمارش آرا نمی دانیم که بدانیم تقلبش چه شکلی است. بگذار بگویند. ما که می دانیم آرمین و ساسان و میترا دختر همسایه مان و ننجون خودمان به آن شیر مرد رای دادند و آن خبیث انتخاب شد دیگر چه جای تردید است وقتی خود شیر حسین حتی قبل از انتخابات فرموده بود اگر من نشوم بدانید که تقلب است و به خیابان ها بریزید.؟ دیدی همان شد؟ دیدید راست می گفت؟چه جای شک و شبه می ماند ؟ های احمقهای بی سواد وقتی قلم می گوید تقلب شده؟نمی فهمید؟ قلم میگوید. بی بی سی می گوید. اوباما می گوید کلینتون می گوید سرویس خبری سایت یاهو چند روز است که تیتر اولش همین است فاکس می گوید اعتماد می گوید کروبی می گوید خاتمی می گوید صانعی می گوید سعید منگل محله مان هم فهمیده که تقلب شده شما باز هم نمی فهمید؟ آدم اینقدر خر؟ خودتان را به نفهمی زده اید یا واقعا خرید؟ جز استدلال مضحک " رای شهرهای کوچک " هیچ چیز دیگر ندارید برینید؟ دارم می گویم همه ی محله ما اصلا هر کسی که من می شناخته ام شال سبزش را هنوز که هنوز است به گردن دارد تو باز می گویی زررر؟ کدام هفتصد هزار نفر مردک؟ انتخابات را که مردم برگزار نمی کنند اینها را همه وزارت کشور شمرده . پنجاه هزار نفر ناظر موسوی که اگر سر صندوق بودند که این نمی شد؟ زر می زنند که می گویند همه ی ناظران باید صورتجلسه شمارش آرا هر صندوق را امضا کنند نمی بینی هر روز ناظران صندوقها شکایاتشان همرا با مستندات گونی گونی به وزارت کشور و شورای نگهبان داخل می شود؟ کوری؟یا به مصلحت است چشمانت را ببندی؟نمی بینی همه ی روستاییان و  ساکنان شهرستان ها که هشتاد درصد جمعیت رای دهنده را تشکیل می دهند و از قضا این بار نود درصد از آنها شرکت کرده اند ٬ جانشان برای میر سرافراز در می رود؟؟ کوری؟آخر دروغ تا چه اندازه؟ وقتی از آزادی تا انقلاب پر از حامیان میر حسین عزیز می شود و خیابانهای اطراف را هم در بر می گیرد دیگر چه خریتی است که بگوییم تقلب نشده؟ یعنی د تهران به این بزرگی که هرکسی که می شناخته ام به موسوی را داده باید فقط ۳۵۰هزار رای اختلاف بین میر ما و او باشد؟ سندی واضح تر از این می خواهید؟ تمام ایران به پا خواسته است.و با آرامش تظاهرات می کند. عکسهایش هم موجود است .(اایناها)وقتی من از او متنفرم تو هم که همش فحشش میدهی پس دیگر چه دلیلی دارد او رای بیاورد و میر ما نه؟؟! به خیابانها بیایید و دموکراسی را نشانشان دهید.مردم سالاری یعنی همین.زر زیادی هم موقوف!

 این راه مقدس در جهت آرمانهای انقلاب و امام و شهدایی که خونشان در راههایی شبیه همین راه ما ریخته شد را ادامه دهید که امریکا و فرانسه و آلمان که بزرگترین قدرتهای دنیا از هر لحاظ به حساب می آیند پشت سر ما هستند.از هیچ نترسید که شیر حسین جواب همه را خواهد داد. حق هیچ کس ضایع نخواهد شد. پاسخ  این دخترک دستفروش  و امثالهم را هم خواهد داد پاسخ بی اعتمادی همه را هم این را و هم این را پاسخ خونهای ریخته شده را و بی خوابی های مادرانتان را خواهد داد. به خضعبلات این  و  این  و این  و  این  و  این و این  مزدورهای بی صفت نیز گوش نکنید که اینها دشمنان به ظاهر حق و در باطن عنصر باتوم به دست نظام سلطه ی آن خبیث هستند.

به امید روزی (که دور هم نیست)  که آن شیطان رجیم که کمر به فلاکت همه مان بسته را روبروی دوربین رسانه ی تسخیر شده توسط خودی ها ببینیم که در پخش زنده بغض می کند و می گوید: ببخشید غلط کردم! دیگه به جون مامانم تقلب نمی کنم!

 

دست مریزاد

 

پ.ن : من فک می کردم تاریخ که میگن تکرار میشه شعره. جون من اینجا رو نیگاه کنید.انگار همین دیروز نطق کرده!