هر چی شما بگید
روزای اول تکاپو و تلاش فائزه زیاد به چشم نمی اومد اما حضور مستمر حاج خانوم در این چند روزه در اجتماعات و انجام حرکات ژانگولر و پلکیدن توی گل زیاد از حد یه نمور مشکوک میزنه. البته نظر روشنفکران جمع شرطه ولی کلن از دو حال خارج نیست یا به قول این آقای اخراجی ریشو ارتباط مستقیم با تحرکات اخیر بعضی ها داره و آقای موسوی از اصل بهونه ست و یا اینکه تلاش بی اندازه ی ایشون فقط و فقط به خاطر احقاق حقوق از دست رفته و شخص آقای موسوی و علقه ی ایشون به صلاح و مصلحت نظام و اینجور صحبتهاست .بازم نظر روشنفکران جمع شرطه.
۲. این همه ی استدلالهای آقای موسوی در نامه به شورای نگهبان
این هم نقد این وری ها بر اون استدلال ها.
به هر حال آدم خوبه حرف دوطرف رو بشنوه.اما بازم نظر روشنفکران جمع شرطه.
۳. این مبارز با سابقه و متعهد هم اظهاراتی داشته اند که ما رو به فکر فرو برد. هرچند هنوز صحبت روشنفکران جمع در نقد این خبر رو نشنیده ام.